herder schaapskooi - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van RobFrancien Smits - WaarBenJij.nu herder schaapskooi - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van RobFrancien Smits - WaarBenJij.nu

herder schaapskooi

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg RobFrancien

12 November 2013 | Nederland, Schijndel

Het herderschap breidt zich uit. Dat betekent dat ik ook niet meer zonder bordercollie kan. Die heb ik op het oog. Maar ik moet er ook nog een goede, tochtvrij warm buitenhok voor hebben en een bench voor in de auto. Mochten jullie er een hebben, of jullie vrienden en kennissen, dan wil ik die voor een zacht prijsje overnemen. En.. eventueel voor een vriendendienst kan ook. Een arrangement op een mooie dag met de herder kan altijd. Zie schaapskooi Schijndel, of neem met mij contact op. Namens mij, de hond en vriend RAM veel dank

  • 13 November 2013 - 14:00

    Ciel En Dre :

    Ik wil wel af en toe oppassen op jullie hond. We kunnen hem/haar een warm nest geven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

RobFrancien

We zijn het reizen nog lang niet beu. Het 5e continent gaan we veroveren. Met een camper reizen is ons ding, dus ook hier. 5 weken zuidereiland en 3 weken noordereiland.

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 17595

Voorgaande reizen:

24 Januari 2013 - 24 Maart 2013

New Zealand

Landen bezocht: