June op school - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van RobFrancien Smits - WaarBenJij.nu June op school - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van RobFrancien Smits - WaarBenJij.nu

June op school

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg RobFrancien

12 December 2013 | Nederland, Schijndel

Sinds 3 weken zitten June en ik op school. Onder leiding van Hans van Leur oefenen June en ik op een koppeltje schapen. Dat gebeurt om de 2 dagen om June mentaal niet te veel te belasten. Na een sessie van 20 minuten is ze helemaal op. Fysiek wil ze wel doorgaan maar je ziet dat de concentratie op is. Bij mij is het andersom. Ik moet fysiek alle zeilen bij zetten om met woord en gebaar de bedoeling aan June duidelijk te maken. June leert heel snel. Volgens Hans van leur had zij bij het vorige tentamen een 9. We gaan dus door voor de Masters. Om de 3 weken naar de universiteit van Wamel en heel veel oefenen. Héél leuk te doen, en in het voorjaar een getrainde hond erbij.

• 12 December 2013 - 20:01

Hannie Megens:

Leuk, Rob,

Zo'n nieuwe universiteit. En ja nu dan een aanslag op je conditie ( wordt zo wel beter), straks een getrainde hond en dan kun je stil blijven staan en de hond laten rennen. :-)

Suc6 en groetjes
    Hannie

• 13 December 2013 - 09:32

Martin De Louw:

Hallo Rob, hartstikke leuk om te zien hoe jij hiervan geniet uit jou verslag blijkt dat jij het onderwijs nog niet vergeten bent!
    Onderwijs is vooral training (herhalen) examinering d.m.v. tentamens met uiteindelijk de proeve van bekwaamheid waarbij in de lente !
    Zo zie je maar weer het bloed kruipt waar het niet gaan kan heel veel succes met je werkzaamheden fijne dagen en een gezond 2014!
    Groet Martin