Schaapskooi schijndel - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van RobFrancien Smits - WaarBenJij.nu Schaapskooi schijndel - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van RobFrancien Smits - WaarBenJij.nu

Schaapskooi schijndel

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg RobFrancien

18 September 2013 | Nederland, Schijndel

Ik krijg zoveel reacties dat ik er verlegen van word. Maar ze zijn allemaal leuk dus krijg daar erg goede energie van. Er zijn heel veel mensen die willen meelopen met de herder. Daar wil ik natuurlijk aan voldoen. Er is echter wel verschil als je met een "commerciele" groep, bijv bedrijfsuitje iets wil doen, of als vriend van de herder. Voor de commerciele groepen kun je contact opnemen met de schaapskooi. Ik zal wat links in deze blog zetten. Voor een vrienden arrangement moet er rechtstreeks met mij contact gezocht worden. Ik ga dan kijken of ik op de dag dat je wilt (mee)lopen er geen commerciele activiteit is, er een fitte hond is (is momenteel een probleem) en wat er verder mogelijk is. Ik vind het in ieder geval leuk om met jullie allemaal een keer te gaan herderen, een demo te geven en te ontmoeten met of tussen de schapen. Doe een voorstel en we we kijken wat er mogelijk is of maken er iets van.

http://www.schaapskooischijndel.nl/presentatie-schaapskooi/
http://www.schaapskooischijndel.nl/horeca/

  • 19 September 2013 - 12:09

    Astrid Van Den Heuvel:

    Hallo Rob,
    Wat een leuk aanbod! Wil er graag meer over horen! Mogelijk tot volgende week donderdag in Schijndel.
    Groetjes,

    Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

RobFrancien

We zijn het reizen nog lang niet beu. Het 5e continent gaan we veroveren. Met een camper reizen is ons ding, dus ook hier. 5 weken zuidereiland en 3 weken noordereiland.

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 17612

Voorgaande reizen:

24 Januari 2013 - 24 Maart 2013

New Zealand

Landen bezocht: